14 Mayıs 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:






KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU.








Gazi Mustafa Kemal 23 Nisan 1923 Cuma günü meclis Açılırken ettiği dua.
Yarab.Bana Suç Günah yazma,beni ölenlerin sorumlusu yapma Yunanlılar ve diğer düşmanlar yurduma girdiler namusumuza el uzattılar
Türklüğü ve sana inan dua den Türklüğü yok etmek istediler yurdumu kurtarmak için bu savaşın yapılmasını emrettim Beni istilacı
kumandanlar ile bir tutma Türk kurtuluş savaşından sonra dökülen kanlardan sorulu tutma beni affet.der Atatürk 19 MAYIS neden
Gençlik ve spor bayramı olarak gençliğe armağan ettim bu millet uzun savaşlardan sonra vatanını düşman istilasından kurtardı
Yani Koskocaman bir cihan imparatorluğu aymazlık yanlış yönetimden dolayı çöktü ve bu millet varını yoğunu ortaya koyarak
bu zafer kazanıldı şimdi bizden sonraki nesil yetişirken ahlaklı namuslu vatan sever insanlar olarak yetişsin ve kimsenin
toprağında gözü olmasın diye bu yaşanan ibret olaylarından sonra bu 19 Mayıs Türk gençliğine armağan ettim.

ATATÜRK VE TÜRK DEVRİMLERİ KİTABI ALINTIDIR.Bu bayram Türk gençliğine ve dünya gençliğine kutlu olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder