10 Haziran 2017 Cumartesi

Değerli Atatürkçüler değerli Türkçüler:





Yüce Türk Milleti Günümüzde Hekes Atatürkçü Türkçü fakat Türklük için mihenk taşı olan Orta Asya Türk kavimler göçü
yetrince bilinmemek tedir Ben Bu boşluğu doldurmak için merhum hocam Türk Aşığı Olaf Johansen,in çalışmalarını anlat
mak hocam a bir vefa borcu olduğu için ve mutlaka Her Türk ün bilmesi gerektiği bu tarihsel bilgiyi analatıyor yazı yorum
şu anda GOOGLE+ de ORTA ASYA Türk Kavimler Göçü Topluluk diye bir sayfa açtım burda Orta Asya Türk Kavimler göçü ile ilgili
anlatımlar sunumlar bulacaksınız eğer ORTA ASYA TÜRK KAVİMLER GÖÇÜ topluluk sayfamızı ekliye biğlir siniz bir çok konuyu
blogger de bulunan blog larımdan da npaylaşıyorum bu yazılar hiçkimse tarafından yanlış anlaşıl mamalı ben kimseyi Türkleştir
mek gibi bir niyetim asla yoktur bu gerçeği sadece dünyanın bilmesini istediğim için bir görev olarak yapıyorum google+dan
beni takip eden sayfa arkadaşlarım ekliye bilir saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder