6 Ağustos 2017 Pazar

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ:





KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk Milleti yeni cumhuriyet kuruyoruz sözü size neyi çağrıştırıyor bana Cumhuriyetin yıkıldığını yetrine yeni bir
devletin ikame edildiği çağrıştırıyor Değerli Yüce Türkmilleti Bu  cumhuriyet 100 yıl önce kanla savaşarak şehitler verilerek
kurulmuş bir cumhuriyettir Böyle bir söz kişinin şahsi görüşü olamaz bunu şahsi bir görüştür diye kimse geçliştiremez.
Ben Eski bir denizci olarak 72 ülke gezdim ve oralarda ki siyasi kültürü gördüm Mesela İsveç ten söz edelim ben uzun yıllar
isveç te yaşadım finlandiya da kaldım orda Hiçbir parlementer yeni devlet kuruyoruz yeni cumhuriyet kuruyoruz diyemez çünki
devlete karşı işlenmiş suçlar dansayılır böyle bir beyanat İsveç te hiçbir parlementer biz krallık rejimini kaldırıyoruz
diyemez dediğinde en ağır şekilde cezalan dırılır zaten Şu anda laik cumhuriyeti ortan kaldırmak için var güçleri ile çalışıyorlar
İnsanların kılık kıyafetine karışmıyoruz diyorlar insanlara din dayatıyorlar ilk okullarda orta okullarda mescid yapıyorlar
sanane kardeşim milletin dininden laik liğe aykırı birçok konu gündemde yani adam lar ikrar ediyorlar cumhuriyeti ılga ediyoruz
diye ve Anayasa denilen mahkemeden tık yok arkadaş devletin temel niteliğini değiştiremez siniz sizler dini siyasete alet
ediyor dinden rant sağlıyorsunuz İsveç te finlandiya da Almanya da iktidara gelenkişi devlete savaş açamaz devletin temel
niteliğini değiştiremez böyle yapmaya kalktığı an o partiğdeki parlementerler devlete karşı işlenen suçlardan yargılanır
Bu meden ülkelerde tarikatlar cemaatler devlete  sızamaz iktidatlar tarikatlar ile işbirliği yapamaz bilginiz olsun
mutlu pazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder