14 Şubat 2018 Çarşamba

ÇERKESLER ÖZBE ÖZ TÜRKTÜR


ORTA ASYA TÜRK KAVİMLER GÖÇÜ.


Değerli Yüce Türk milleti Bende Kafkasya da yaşamış bir ailenin  torunuyum İsveç,e gitmeden önce Türk lüğün gelişimini
tam detaylı Tarihini Tam olarak bilmiyordum Olaf Johansen hoca  ile tanışana kadar Orta Asya Türk kavimler göçünü tam
anlamıyla ondan öğrendim ve onun öğrencisi olmaktan gurur duyuyorum Biz Çerkesler ile yaptığı çalışmaları gördüm elde
ettiği belge ve arkeolojik bulguları bizzat gördüm ve tasnif ettim Biz Çerkeslerin soyunun Utuk Türk kavimine dayandığını
kaç  çerkes kardeşim biliyordu bazı çerkes ler biz Türk ırkı değiliz diyorlar bunu söyleyen çerkesler geçmişlerini
kavimlerini unutan kardeşlerimiz Utuk Kaviminden kaç çerkesin haberi var kaç çerkes bunu biliyor Dünya üzerine dağılmış
milyonlarca utuk kaviminden kardeşlerimiz var japonya,vietnam,kore,singapur malesya,Arjantin,Peru,Uruguay,Paraguay
Venezüella avrupanın birçok ülkesinde mevcut ve bunların hepsine ulaştım ve hepsini buldum yani Biz çerkesler 1864 den
önce  orta asya Türk kavimler göçü ile dünya ya dağılmışız Anadoluda binlercen yıldır vardık var olmaya devam ediyoruz
yani ben bir karaçay ım biz karaçaylarda aidiyetimiz hun lara dayanıyor bizlerde hun Türküyüz yani Çerkesler 15 bin yıllık
Türk ırkının türk kültür ve medeniyetinin bir parçasıdır yani utuk Türk kavminin devamıdır bunu çok iyi bilmemiz lazım
yani Türk ten ne ayrıbir etnisiteyiz nede Türk ten farklıtız çerkes kardeşlerimden rica ediyorum okuyun gerçekleri
öğrenin Sömürgecilerin hainlerin oyununa gwlmeyin bizler kardeşiz ve kardeş olarak kalmaya devam edeceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder