5 Kasım 2017 Pazar

MUHALEFET FUTBOL İKTİDAR FUTBOL

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:




Değerli Yüce Türk milleti Bizler Politikayı siyaset,i  bilmiyoruz öğrenemedik Ben Eski Bir denizciyim dünya da 72 ülke
gezdim ve gittiğim gördüğüm ülkeler arasında Demokrasisi gelişmiş ülkeler de gördüm diktatörlük ile yönetlenleride.
Demokrasisi gelişmiş ülkelerde İnsanlar futbol takımı tutar gibi parti Tutmaz onlar araştırırı bakar bize ne getirir
bizden ne götürür hesabı yapr iktidarı millet denetler iktidarın icraatlarını sıkıkıya takip eder getirdiklerini
götürdüklerini hesap eder ona göre oy kullanır bizim gibi ülkelerde ise körükörüne eyleme değil söyleme oy verir onun
içinde demokrasimiz bir adım ileriye gitmez iktidar çıkar yol yaptık hastene yaptık hava alanı yaptık diye övünerek
anlatır Halbuki bu eylemler iktidar tarafından yapılması gereken eylemlerdir Şöyle bir dünya haritasını gözünüzün önüne
Getirdiğinizde gözünüze Afrikayı Afganistanı veya diğer bir yoksul ülkeyi getirn orda hastane yok hava alanı var fakat
bu ülkelerin sömürge olduğu gerçeğini değiştirmiyor Ekonomileri bozuk halkı aç sefalet içinde oldukları gerçeğini değiş-
tirmiyor bizim ülkemizde de aynı işte onun için Tıoplumun yarısından fazlası sefalet içinde yaşıyor şimdi iktidar
Seçime hazırlık olarak Belediye başkanlarını görevden alıyor parti yönetimini değiştiriyor peki parti değişiyormu hayır,
fikirler düşünceler ideoloji ler değişmiyor Bizler onun için kararsız diye adlandırılan kesimiz ama biz kararsız değiliz
Biz çok karalı 3.5 milyon kişiyiz millet bizi referandum da hissetti ve gördü bizler şimdi beklemedeyiz genel seçimlerde
Şşimdi takipteyiy eylem ve söyleme ürettiği politikalara bakacağız işsizlik,ekonomi,sanayii,eğitim,üretim,İç siyaset
dış siyaset te negibi çalışmaları olacak izleyeceğiz yani bizler körü körüne oy vermeyeceğiz çünki bizler futbol takım
Tutar gibi siyaset polita üretmiyoruz saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder