24 Mayıs 2018 Perşembe

DÜNYA TÜRK ENSTİTÜSÜ NORVEÇ.


DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKRZİ.


KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU.




Değerli Yüce milletim bu ülkenin eğitim görmüş iki üniverste bitirmiş bir vatandaşım Düşüne biliyorum fikir beyahn edebiliyorum
Dünya da bir çok ülke gördüm ve gezdim.şimdi KONUYU Akp nin seçim beyannamesine getireceğim Düşünüyorum ve kendime soruyorum
acaba 17 yıldır ülkeyi kim yönetiyor Acaba iktidar da olan parti muhalefette miydiki birçok vaad lerde bulunuyor eğer bunlar
iktidarları süresince yapılmadı ise bu nasıl tekrar iktidar olunduğunda yapılacak İktidar da iken elinizi tutanmı oldu bunlar
yapılması gerekenler ise iktidarınız süresince 17 yıldır neden yapmadınız vaat lerinizden biri de özgür medya neden medya
da muhalefet yok 40,a yakın tv kanalı var yüzlerce gazete var neden muhalefet e yer verilmiyor iktidarda sınız hemen bir
emir ile çöze bilirsiniz bu neden gerçekleşmiyor.yani bunlar 24 haziran  dan sonra mı yapılacak ozaman demekki bu olmayacak
birşey demektir yargı bağımsız olacak diyorsunuz peki yargıyı hemen şimdi neden bağımsızlaştırmıyorsunuz bunlar sadece benim
kafamdan geçenler bu beyanna meniz sanki benim beynimle zakamla alay ediliyor gibi ben sadece milletime bir düşünsünler
diye yazdım sadece fikrimi beyan ettim hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder