4 Mayıs 2018 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGTRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ.


Değerli Yüce Türk milöleti Ben Atatürkçüyüm Türkçüyüm  Türk  milliyetçisiyim İki üniverste bitirdim ve 72 ülke gezdim
Ve gittiğim ülkeler de seçimleri de gördüm.Ben ayrıca hiçbir partiden değilim ben sadece Anadan Türk Baba,dan Türk
bir insanım şimdi seçimlere Elli küsür gün kaldı iktidar Aynı zatı Cumhurbaşkanı olarak aday gösterdi tamam buraya
kadar hiç birşey yok fakat Ülke 17 yıldır en ağır bunalımları yaşıyor yani bu ülketyi muhalefet bu duruma getirmedi
Hiç kimse bu ülkede bulunmayan hint kumaşı  değil bu ülkede Herkes Cumhurbaşkanı olabilir olabilmesi de lazım ben
iki üniverste bitirdim sweden world marıtıme university de öğretim görevlisi olarak görev yaptım ben neden cumhurbaşkanı
olamıyorum veya gençbir arkadaşımız neden olamıyor mademki cumhurbaşkanı tarafsız partisiz olmalı deniyor neden milletin
aday olması engelleniyor ben siyasilerin gösterdiği adayı seçmek zorundayım şimdi gelelim ülkenin yaşadığı ekonomik bunalım
ülkede ekop nomi bitik ürtim yok iş istihdam olanağı yok şimdi millet adaylara sormıyacakmı bu ülkeyi bu hale kim getirdi
Türk lüğe düşman olandan Atatürk,e düşman olandan cumhur ittifakı olmaz Türk milliyetçisi de olmaz bu akla ters şimdi
Mhp şu ana Kadar Türk milliyetçiliğini kimseye bırakmazdı şimdi ne oldu ne değişti de Akp prtil e cumhur ittifakı yaptı
yapış sebebi yeni bir partinin kuruluşu ve mhp tabanından büyük bir kaçış olduğunu gördüğü için Akp ye yamanmak zorunda
kaldı  işte Türkiyedeki siyaset bu siyasi ahlak rafa kaldırılmış demokrasi kendi çıkarları için kulanışl hale gelmiştir
Türkiye şuanda bir yol ayrımında dır ya bu ekonomik krizle yaşayacak millet dahaçok köleleşicek ve daçok sömürgeleşecek
Seçimlerde hitabet hiç önemli değildir istediği kadar hitabet sanatını bilsin kabhadayı olsun millet bunlara oy vermiyor
ileri demokrasilerde ancak bizim gibi üçüncü dünya ülkelerinde yaşanıyor şiğmdi iktidar çıkmış büyük projelerden bahsediyor
İstanbul kanalı hava alanları yollar bu ülkede yapılması gereken şeylerdir eğer devletsen bunu yapmak zorundasın yapacaksın
da şimdi Sömürge olan ülkelerde hava alanları yollar lüks oteller yollar var fakat bu o ülkelerin sömürge olduğu gerçeğini
değiştirmiyor belki bana bu yazıyı neden yazdınız diye sorabilirsiniz ben sadece oy kulanırken iyi düşünüp taqşınıp ülke
gerçeklerine göre oy kulanmanız gerek tiğini anlatıyoryorum yani emekliye seçim rüşveti olarak verilecek binerlira gene
emeklinin cebinden çıkacak ve bu verilen paralaqr fazlasıyla geri alınacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder