18 Haziran 2018 Pazartesi

DÜNYA TÜRK ENİSTİTÜSÜ NORVEÇ



DÜNDA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ.


KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU.

Değerli Yüce Türk milleti birza önce sizler ile görüşlerimi paylaşmak istedim fakat engellendi şimdi Hitlerin praganda
bakanı göbelsin bir kitabını okumaya başladım Göbels derlki 1- Haksız da olsan haklısın 2-Daima muhalefeti suçluyacaksın
3- Asla kabul etmiyeceksin 4- daima muhalefeti suçluyacaksın 5- milleti kandırmak için etkili ve ve ikna edici olacaksın
şimdi gelelim 16 yıllık Alkp iktidatrına iktidar Göbelsin önerilerini aynen uyguluyor ve toplumu etkili ateşli konuşmalar
ile büyülüyor Bugün fetöcü diye suçlanan Meral Akşener Daha önce Mhp de ikende iktidar da değildi parti kurduktansonra da
şimdi kadına fetöcü deniyor şöyle bir geriye gidin fetö ye iktidar laf söyletmiyordu ve onun istedikleri atanıyordu
bizler bunu 16 yıl önce gördük ve facebook tan mücadeleye başladık fetönün nadsıl bir insan olduğunu yazdık ve anlattık
fakat herseferinde sayfalarım kapandı bilgisayarım çökertidi şimdi fetö tek güç olma çalışmasına girip iktidarı enterne
etmeye çalışınca kualisyon bozuldu göbels taktiği uygulanmaya başladı şimdi düşman kardeşler şimdi seçimler gerilsin
oya devşi,rilsin diye bombalar patlatılıypor gelelim muharrem inceye Adam birden pkk lı oldu pkk ile koyun kopyuna olansiz<
Apo ile hemhal olan siz Oslo Mutabakatını yapan siz Dolmabahçe mutabakatını yapan siz nasıl oluyorda ince pkklı oluyor
şimdi gelelim yol köprü yol  hastane havaalanı marmaray tüp geçit meselelerin sen devletsin devlet olmanın gereği bu
yapacaksın bunu yaparkende fabrikalar kuracaksın iş ve istihdanmı artıracaksın fabrikaları üretim tesislerini satmayacaksın,
yuani bu yaptıkların Afrika da var fakat Afrika kıtasıbnıhn sömürge bir kıta olduğu gerçeği değişmiyor yani sömürge ülkelede
de var bu yaptıklarını herkese bir lutuf gibi anlatmak sadewce millet ile alay etmektir ve ben uzun yıllar yurt dışında
yaşadım ve ordaki seçim propagandalarını da gördüm yaşadım orda iktidar sosyal refahı nasıl artırdığını anlatır ülkenin
ekonomik durumunu anlatır muhalefette iktidarın başarısız olduğu noktaları anlatır kavga dövüş hakıaret olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder