2 Haziran 2018 Cumartesi

DÜNYA TÜRK ENİSTİTÜSÜ NORVEÇ.



Sade bir vatandaş olarak Tv leri izliyorum nekadar bir rezil ve kepazece seçim çalışması izliyorum iktidar da bir telaş
bir korku hissediyorum ve bu korku ve telaş içindelerki cinnet halinde herkese kara çalıyorlar bu da bir korkunun eseri
Mhp Meral Akşenerden korktuğü için Akp  nin koltuğu altına sığındı şimdi Akp nin vede Mhp tek korkusu meral akşener
Şimdi güya seçim stratejisini muharrem ince üzerine kurmuş fakat Meral Akşener öyle bir tokat atacakki o bile anlaya
mıyacak şimdi Artık işi,kavgaya döktüler artık Tur gidiyor seçim ikinci tera kalacak deniyor buda zatı muhteremin
moralini allak bullak ediyor şimdi artık Cumhur ittifakına karşılık Millet ittifakı kurulunca korku deağları sardı
birde utanmadan iktidar vaad lerde bulunuyor yok demokrasi imiş yok ekonomi imiş 16 senedir ülkeyi yalan ile yönettiniz
artık işih içinden çıkamıyorsunuz bu ülke de t6emel karamollaoğlu da cumhur başkanı adayı Meral akşenerde perinçek te
aday neden korkuyorsunuz da bu adayları tvlerde göstermiyorsunuz uyguladığınız siyaset çamur at izi kalsın böyle
seçim olmaz 72 ülke gezdim birçok ülkede kaldım bu seçim çalışmalarını dünya izliyor ve alay ediğyorlar adamlar şunun
farkında biz Akp seçmenine yalande söylesek kabul eder  zihniyetinde Bizler 16 yıldır fetö ile kahramanca mücadele
ederken iktidar sayfalarımızı engelliyor ve bizleri facebook tan atmaya çalışıyordu ve sayfalarımız engellendi şimdi
fetö ile mücadele edildiğini hiç zannetmiyorum yapıyormuş gibi görünüyorlar Artık bu rezilce propagandalardan bu kavga
dan millet usandı bizer oldu yeter artık millet huzur istiyor kavga istemiyor siz böyle yaptığınız sürece seçimi kaybedecek
siniz artık inanın kafası çalışan ve kendini bilen akp lilerde bu işten rahatsız onlar bile bıktıklarını söylüyorlar
yani Akp nin içinde de bu tutum ve davranışa tepki gösterenler var ve göreceksiniz seçimle gidecekler .ve biz karaçay türkleri akp ye oy vermeme kararı aldık  Bizler Türkiye  ve dünya üzerine dağılmış olan  6.milyon kişiyiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder