6 Haziran 2018 Çarşamba

DÜNYA TÜRK ENSTİTÜSÜ NORVEÇ.


Değerli Yüce Türk milleti Şimdi ülkemiz bir seçime gidiyor seçim propaganda larında hakaret küfür bini bir paraya gidiyor.
aBen buı ülkenin Aydın bir evladı olarak utanç duyuyorum ben mesleğim icabı hemen henen 72 ülke gezdim bazılarında kaldım
ve yaşadım böyle bir seçim görmedim İktidar partisi bakanı berat bey çıkıyor diyorki biz Ay,a çift şeritli yol yaptık desek
seçmenimiz bize inanır diyor yani şunu mu demek istiyor biz kendi seçmenimize yalanda söylesek bize inanır bende bir aydın
insan olarak bu söz seçmene hakarettir sen geri zekalısın demektir Acaba benmi yanlış düşünüyorum sizin yorumuzu nedir çok
merak ediyorum İzmir Adnan menderes hava alanını ben yaptım diyor ben 1980 lerde izmire yerleştim yanlış hatırlamıyorsam
bu hava alanı vardı bu hava alanının ek hizmet binalarını akp yaptı yoksa yapılan birşey yok Buz dolabi çamaşır makinesini
bizler yaptık diye biliyor ben 1960 larda diyorumki bizim evimizde buz dolabı çamaşırmakinesi vardı Rahmetli dayım Hava Hakim
albaydı Amewrikalı bir arkadaşından almıştı buz dolabı çamaşır makimnesini yani bu millet 1960 lada tanışmıştı buzdolabı
çamaşır makinesi ile bu yalanlara ne gerek var yollar yaptık hastaneler yaptık hava alanları yaptık diye söylüyor devletin
görevi bu hızmetleri yapmaktır çünki devlet olmanın gereği budur şöyle dünya haritasını önünüze bir koyun sömürge ülkelere
bir bakın hepsinin büyük şehirlerinde gökdelenler muazzam otoyollar hava alanları vardır bu olanlar o ülkelerin sömürge
olduğu gerçeğini değiştirmiyor yani bu yaptıklarınız Afrika da da var bu ölçü değil ne kadar kalkınmışız nekadar Milli
gelirimiz artmış işsizlik nekadar aşağya çekilmiştir üretim iş istihdam ne durumdadır gelişmişlik onabakar yani ağız kalabalığı
değil icraat bugün Ekonomi çökmüş ortada para yok esnaf kan  ağlıyor gittiğim her yerde esnaf 8 aydır iş yapamıyoruz diyor
şimdi Adaylara soruluyor ekonomiyi nasıl düzeticeksiniz diye Adayalar ülkenin ekonomik bir felaketin  içinde olduğunu biliyor
tabloyu görmeden de vaat edemiyorlar ancak tahmin ettikleri imkanlara göre birşeyler vaad ediyorlar sizden ricam facebook
u olan facebook ta paylaşsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder