20 Nisan 2017 Perşembe

Değerli dostlarım Şimdiye kadar yazdıklarama övgü dolu yazılar gönderen beni kutlayan dostlarım.



Benim yazdıklarım bir akademilk çalışmanın sadece özeti bu yazdığım yazlar sadece Dünya Tarihinin bilinmeyen
ve üstünde hiç durulmayan Türk Tarihinin evrelerini ve gelişimini bütün dünya ya anlatmak için yazdığım bilgiler
bu bilgiler merhum olaf johansen in bir ömür adıyarak ortaya koyduğu tarihsel gerçekler dir onun için dünya
türk milletini 1o71-1453 ile tanıyor ve 200.yüz yılları bilmiyor yani türk kültür ve tarihi 15 bin yıllık
bir tarih olduğunu Amerika Kıasının sahiplerini Orta Asya kavimler göçü ilen gelenler olduğunu kaç kişi biliyordu
bizler bunları ortaya çıkardık Türkiye de bile çok bilinmeyen gerçek Türk Tarihini Dünya ya anlattık bu konu ile
ilgili binlerce mesaj ve kutlama gönderen herkese sonsuz teşekkürler başta Brezilya,Arjantin,Venezülla,şili Uruguy
dan gelen ve ayrıca Türkiye den gelen tüm kutlamalara sonsuz teşekkürler bu çalışmalar bana ait değil olaf johansen
e aittir fakat kendisini tanımaktan onun bu konularda asistanlığını yapmaktan gurur duyuyorum bun kutlama mesajlar
doğrudan Hocam Olf Johansenin hakkıdır bu kutlamaları ona ithaf ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder