21 Nisan 2017 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ






KARAÇAY TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU:





Değerli Türk milleti Bizim enbüyük hasletimiz mazlumun yanında ol mak zorduruma düşene sahip çıkmaktır
şimdi bana şu soru soruluyor neden GÜNEY AMERİKA kıtasın da yaşayanlara sahip çıkıyorsun güney ve kuzey
Amerika ları ilk keşfedenler oraların yeni bir kıta olduğunu bilmeden sibiya seteplerin den göçen ecdadımızın
toprakları dır dikkat ettiyesiniz devamlı Orta Asya kavimler göçünü yazdım ve anlattım işte gerekçesi buydu
Güney Amerika da kuzey amerika da yaşayan bir birlerini unutmuş akrabaların birbirlerini hatırlamasını sağlamıştır
Bizler Gençliğimizde polonya nın Türk soylu millet olduğunu bilmeden 1952 rus işgalini partesto ediyorduk Macaristan
öyle bundan 30 yıl önce gerçek Türk tarihine ulaştım Orta Asya Kavimler göçünü inceledim gördümki bize anlatılan
Türk tarihi baştan aşağı yalan olduğunu gördüm gerçek Türk Tarihini olaf johansen den öğrendim ve 15 bin yıllık
bir kültür ve medeniyet olduğunu nöğrendim Amerika kıtasının ilk sahiplerinin Türkler olduğunu öğrendim bu yazılarıma
değer veren benimseyen Tüm dostlarıma selam olsun sayfamdaki uruguy,brezilya,şili venezüella meksika gibi ülkeleden
zaydıklarımı doğrulayıp katılan kişilerdir yani onlar yabancı değil özbe öz karabalarımız bugün venezüella kan gövdeyi
götürüyor dünya sesiz venezülla halkı diktatör ya ile savaş halinde biz dünya Türkleri kongresi olarak onları destekli
yoruz  destek lemeyip neyapalım diktaörya ya karşı kahramnca savaşıyorlar ve kalabalığın içinde ellerinde Türk bayrağı
olan binlerce kişi var lütfen yazdığım yazılarımı Tumblr den google+blogger den takip edebilir okuya bilirsiniz hiçbir
sayfam ücretli değil dir Adrasim.argeturanpartesi@gmail.com dur adresimden ulaşa bilirsiniz saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder