1 Mart 2017 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:
KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:
Yüce Türk milleti iktidar senin ile alay ediyor nedenmi diyeceksiniz Terör ile mücadele nin rejim ile hiçbir alakası
yoktur yani başkanlık olur ise terör biter deniyor şimdi ozaman şu anlaşılıyor başbakan içişleri bakanı görevini yapmıyor
anlamına gelir böyle ise hedef rejimdir 72 ülke gezmiş isveç te öğretim görevlisi olarak çalıştım dünyanın hiçbir yerinde
böyle bir propaganda olmaz böyle propaganda yapıldığında bu millete hakarettir milleti gerizekalı yerine koymaktır çünki
şuanda cumhur bnaşkanlığı muvvazlı bir durumdur cumhurbaşkanı 4 yıllık ünüverste mezunumu lise mezunumu bu daha ortaya
koyulmadan böyle bir referandum yapılamaz çünki eğitim durumu muvvazalıdır yani bu 16 nisanda bu nun yasallaşması sağlanıyor
ve şuanda devlet imkanları ile gü-cü ile propaganda yapılıyor nediyim allah sonumuzu hayır eylesin değerli dostlaar şuanda
bana şu soru soruluyor sen nebiçim türkçüsün sayfanda hep yabancılar var deniyor sayfamdaki arjantin dahil polonya dahil
macaristan dahil brejilya dahil bu arkadaşlar hepsi Türk kökenli hepsi türk soyludur bunu bilmeniz açısından size anlatıyorum
saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder