24 Mart 2017 Cuma

Değerli Türk milleti aşağı yukarı 16 yıldır facebook sayfaların dan görüş düşünce ve fikirlerimi anlattım
yazılarım dünyanın her yerinde okundu ve paylaşıldı ilk mücadele sayfamız SWEDEN WORLD RESCURH INSTUTUE.
dİR ve bir 16 yıl harcadım fetö ile mücadelemde bazen sayfalar kapandı engellendi bazen bilgisayarlarımız
çökertildi biz genede mücadelemize devam ettik enson Bütün Türk boyları ile birleşerek dünya Türkleri  kongresini
oluşturduk ülkenin sosyoılojik jeopolitik stratejik durumunu millete anlattık anlatmaya devam ediyorum değerli
dostlar her kapatılan sayfamda 5000 bin kişiye ulaşıyordum sevincim yazdıklarımı anlattılklarımı böylelikile
binlerce kişiye duyumuş oldum ve yzdıklarımı mutlaka okumuşlar ve ülke gerçeğini görmüşlerdir ve kararsız seçmenin
azalması buna dayalı olduğunu çok iyi biliyorum ben ve arkadaşlarım yıllardır ekonomi ve Türk ekonomik birliğ üzerine
yazıyoruz yani fakirliğin yenilmesinde en önemli fakatör Atatürkün bizzat hazırlayıp ve yönettiği mili ekonomi dir
milli ekonominin temeli millet tir ve zenginliğin tababna yayılmasıdır devlet gelirlerini vatandaşı ile eşit paylaşmasıdır
istihdam dır üretimdir iştir aştır ve toplumun zenginleşmesidir işsizliğin  ortadan kalmasıdır yani zenginlik tabandan
tavana ulaşmasıdır herkese hayırlı cumalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder