19 Mart 2017 Pazar

Değerli kardeşlerim Ben ertuğrul mustafa demirözcan:









SWEDEN WORLD MARITIME UNİVERSİTY de öğretim görevlisi olarak görev yaptım Daha sonra Norveçli Türkolog olaf Johansen
ile tanıştım 25 yıl  ona asistanlık yaptım Antropolog ve yan dal Türkolog 50 yıl a kadar Orta Asya da kafkaslarda araştırma
lar yapmış binlerce belge meteryal binlerce tarihi belge toplamış Türk kavimleri göç yolları kitabını yazmış ve ayrıca
Arjantin şili brezilya gibi Güney Amerika ülkelerinde araştırma yapmış bu -ülkelerin büyük bir çoğunluğunun türk kökenli
olduğunu ortaya koymuş bilhassa indios diye anılan kızıl derililerin büyük bir çoğunluğunun Türk soylu olduğunu ispat etmiştir
çerkes kavimleri ile ilgili yaptığı araştırmalarda çerkes bölgelerinde yaptığı araştırmalarda çerkeslerinde Türk kavimlerinden
olduğunu kulanılan silah motifler ve mezar ritüelleri Türklerile aynı olduğunu ortaya koymuş bu 15 bin yıllık Türk kültür
ve medeniyetinin içinde büyük katkısı olan çerkes türk kavvimleri olduğunu belgeler ile ortaya koymuştur biz karaçaylar ile
yaptığı araştırmalarda hun kökenli olduğumuzu ortaya koymuş ve karaçaylar Attillanın torunlarıdır demiş 400.yüz yıldan  başla
yarak 600ç.yüz yıl sonlarına kadar Türkler ve çerkesler birlikte yaşamışlar birlikte göç etmişler ve türk soylu kavimlerden
olduğunu ortaya koymuştur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder