9 Mart 2017 Perşembe

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:





KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:



Değerli Türk milleti Ben bütün süvari kaptan olarak dünya,yı gezerek geçirdim 72 ülkeye gittim isveç worlrd marıtıme university
de öğretim görevlisi olarak görev yaptım Türkiye de yapılan evet mitinglerinden birşey anlıyamıyorum sizler anlıyormusunuz
Şimdi başbakan açılış yapıyor Cumhurbaşkanı açılış yapıyor mitingler gırla bunu bir Avrupa ülkesinde göremezsiniz çünki cumhur
başkanları halkın tamamını temsilder ve onagöre davranır burda dünyanın hiçbir yerinde yaşanmayan demokrasilerde olmayan
şeyler yapılıyor bunu anlıyorum çünki bu ancak 3.dünya ülkelerinde olur yani bu çinde olur ırakta olur suriye de olur fakat
burda olması o bölge ile etkileşim içde olduğumuz için normal şimdi tünel açılışı yol açılışı Anayasa referandumu ile alakası
ne ne başbakan bu 18 maddeyi anlatıyor nede cumhurbaşkanı bilmediği bir konu hakkında nasıl oy verecek bu millet anlamış
değilim allah hayırlara çıkarsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder