28 Mart 2017 Salı

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
KARAÇAY ÇALIŞMA GURUBU:
Yüce Türk milleti Siyasallaşmış bir Cumhur makamı Acaba 80 milyon vatandaşı Temsil edebilirmi Düşünün bir parti çoğunluğu
tarafından seçilmiş bir Cumhurbaşkanı ve bütün Türkiye yi temsil ettiği idda edilen bir cumhurbaşkanı bir referandumda bütün
milleti karşısına alıp mitingyaparmı ben bir süvari kaptan olarak 72 ülke gezdim ve hiçbir ülkede böyle bir anlayış yok
yani böyle davranışlar gelişmiş ülkelerde yok ancak kuzeykore çin ve Orta Doğu ülkelerinde olur mesela diyelim ki ben A partisine
oy verdim sizlerde B partisine oy verdiniz ve cumhurun başı parti genel başkanına hakaret ediyor siz partililer olarak buna
razı olabilirmisiniz ben şahsen bir partiyi destekliyor olsam veya kararsız bir seçmen olsam nasıl oy vermeliyim diye düşünürüm
ve istedikleri oyu vermem çünki kendisine ait bir çoğunluğun Cumhur başkanı olduğunu ortaya koyuyor ve onun içinde evet çıkması
bence çok zor belki evet oyu alabilir fakat tüm milletten alamaz çünki Tutum ve davranışlar referandumda çok belirliyici
olur allah vatanımıza milletimize hayırlar versin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder