6 Mart 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ.





GAGAVUZ TÜRKLERİ ÇALIŞMA GURUBU HOLLANDA.




Değerli Türk milleti İbret ve Hayretle izliyoruz bir ülke de referan duma giderken Cumhur başkanı hayır diyecek olanlar
terörist diyor ben bu devlete onurumla şerefimle hizmet etmiş gazi bir Türk subayıyım ben kıbrıs ta hayatımı hiçe sayarak
savaştım  ülkemi yurt dışında temsil ettim bana aile nasıl terörist  dersiniz siz akp inin cumhurbaşkanımısınız ben yıllarca
yurt dışında kaldım seçimler gördüm referandumlar gördüm fakat böyle bir sözü yaşadığım ülkelerin ne başbakanından ne kralından
duydum bu beyler bir referandum evette çıksa hayır da çıksa buna rıza gösterip oturacaksınız bugün enfilasyon  çift haneli
rakamlara ulaştır pazar el yakıyor millet perişan ülke kaosun  içinde herkes aklını başına alsın böyle hitap edilmekle anlaşılıyor
ki cumhurbaşkanı 80 milyonu temsil etmiyor demektir dünyanın hiçbir medeni demokratik ülkesinde devlet başkanları miting
yapmaz yani millete saygı gösterir cumhurbaşkanı siyaset adamı değildir bunu önleyecek makam yok böyle gergin bir ortamda
ben 80 milyonun cumhur başkanıyım nasıl diyecek bugün Almanya konuşturmuyorsa hollanda konuşturmuyorsa ilk önce yaptılklarınıza
kendinize bakacaksınız Allah sonumuzu hayır etsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder