20 Şubat 2017 Pazartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:


KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ, ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk milleti hayatım boyunca iki kişiye saygım ve sevgim vardır birincisi GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK İKİNCİSİ ise
Norveçli Türkolog OLAF JOHANSEN dir çünki Ben Türklük hakkındaki bilgileri ondan öğrendim ona tasnifte yardımcı oldum
mensubiyetini Taşıdığım karaçay Türklerinin kökeninin Attilla ya kadar dayandığını öğrendim Arjantin de Türklerin  olduğunu
öğrendim Arjantinde bazı kabile ve boyların Türk soylu olduğunu öğrendim orda elde edilen meteryallerde kafasya dan Orta Asya
dan izler motifler bulduk arjantinde Türk soylu insanlar bulunduğunu öğrendim ve Türklüğün bir din ile bir meshep ile alakası
olmadığını öğrendim şimdi bizler işte onun için Atatürkçü Türçüyüz ve bizler hangi dinden hangi meshepten olursa olsun bütün
kardeşlerimizi seviyoruz dünya dan saklanan 15 bin yıllık Türk kültürünü öğrendim Medeniyetin Türklerle başladığını öğrendim
bugün beyinsiz etkafalı kendini bilim adamı diye nitelendren geri zekalılar Türkü öğrensin diye yazıyorum yok dediğiniz ırk
15 bin yıllık bir ırk soyu sopu belli olmayan anlamaz Türk devletleri neden yıkıldı hep içkarışıklarlardan ihanetlerden
birleşememekten yıkıldı8latr bu yüzden yüz yıllarımız heba oldu gitti artık 600 milyon Türkün kucalaşması sımsıkı kenetlen
mesi için mücadele veriyoruz allah mücdelemizi başarılı kılsın hayırlara vesile kılsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder