21 Şubat 2017 Salı

KARAÇAY MŰKÖDIK Kurultay RENDEZŐK GURBU:




Értékes argentin nemzet Van egy másik török ​​gondolat, és nem lehet keresztény turáni muzulmán turanizmus
Ma semmi nem tartozik lehet keresztény, mint a vallás, hanem a török ​​testvérek Magyarországon nekünk keresztényeknek
Nem fogadunk el te és elfogadni minket, mint a török ​​már a török ​​nacionalizmus nacionalizmus a vallás fogalma
Ez nem a török ​​vagy keresztény vagy muzulmán. Török fajta vallás sohasem lehet elég különböző.
Mi egymást muszlimok, keresztények vagyunk, bárhová megyünk, megtanuljuk a türk
Nos vizsgálja turáni felek könnyű megállapítani, fontos, hogy töltse ki ezt az én Turkum magyar testvérem vagyok zsidó
Az én vallásom diyen karay török ​​testvére vagyok karacay török ​​szeretem karacaylardan keresztény már én testvéreim itt
Ez nem vicc ez egy igazi keresztény, ez nem tesz különbséget törökök mindenki Turkumdian, akik megtanulják a török ​​történelem
Ma a vörös bőrű ember él az Egyesült Államokban kivándorolt ​​a Kaukázusban.
A törzs a közép-ázsiai nyomok ma formájában a helyesírási asztrológiai őshonos bennszülött őslakosok szimbólumai lakói a lakosság
Ez a civilizáció egy kultúra és civilizáció 15000 év nem valami kell csökkenteni az ilyen degree.Red bőr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder