15 Şubat 2017 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:


KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk milleti 16.Nisan da neyi oyluyacağımızı çok iyi bilmemiz lazım çünki 16 Nisan bir belediye seçimi değildir.
Bir  genel seçim değildir bu Milletin tamamını ilgilendiren rejiminden yaşam biçimine kadar herşeyi etkiliyecek bir
oylamadır yani develet millet sözleşmesidir bunu çok iyi anlamamızlazım oy verirken mutlaka bunları düşünmemiz lazım.
neden hayır diyeceğiz neden evet diyeceğiz çok iyi düşünmemiz lazım Ben Yol yaptım ben hastane yaptım ben alt geçitler
üst geçitler yaptım bunları söylemek anlatmak bu anayasa oylamasının karşılığı değildir burda bu anayasa taslağının
içeriğini çok iyi anlamamız ona göre incelememiz gerekiyor bu sokaklarda şarkılı Türkülü propaganda ile olmaz mitingler
ile olmaz bu mutlaka çıkıp halka nedir neyi içerir bunu analatacaksınız Mesela ben yurt dışında yaşadım ve bizdeki
gibi propaganda yapılmaz Adamlar çıkar bu referandumda Anayasayı rejim biçimini değiştiriyoruz der ve o değişikliği
anlatır şimdi partili cuımhurbaşlkanı deniyor peki partili cumhurbaşkanına ben oy vermedim beni nasıl temsil edecek
partili cumhurbaşkanı kendi partisinden olan iktidar yanlış yaptığı zaman nasıl denetliyecek nasıl yaptırım uyguluyacak
ve Türkiye büyük millet meclisinde kendisinin seçtiği bakan ve millet vekillerine nasıl özgürce hareket imkanı sunacak
bunları çok iyi düşünmemiz lazım allah hayırlara vesile kılsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder