25 Şubat 2017 Cumartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA GURUBU:




KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:



Değerli Türk milleti ben İsveç,te Norveçli Türkelog Olaf johansen ile ölmeden önce bir 15 yıl kadar  birlikte çalıştık
O zamanlar İsveç denizcilik akademisinde öğretim görevlisi olarak görev yapıyordum ve Türkler hakkında bilmediğim birçok
konuyu olaf johansen,den öğrendim öğrendiğim bilgiler dünya kültürün den saklanan yok sayılan bilgiler Mesela Çin,de
yaptığı Araştırmalarda Mısırlılardan önce ilk pramid Türkler Tarafın dan yapılmıştır çin,deki beyaz pramitler ve Taklamakan
çölünde yaptığı Araştırmalarda ilk gemiyi Türkler yapmıştır belgeleri fotoğrafları mevcut Kafkasya daki araştırmalarda ilk
mumya mezarları Türkler Tarafından yapılmıştır mısırlıların mumyalama tekniğinden farklı bir teknik ile mesela çerkesler
hakkında bilinmeyenler mesela çerkes hakan mezarlarında Türk hakan mezarlarında uygulanan ritüellerin ugulanması hakan cestleri
nin Türk mumya tekniği ile mumyalanması kulandıkları eşyalarda Türk motifleri olması çerkeslerinde Türk soylu milletlerden
olduğunu anlatıyor ilk yazıyı bulanlar Türktür ilk beyin ameliyatını yapanlar türk tür kaç Türk bunları biliyor ben çok az kişinin
bildiğini biliyorum bu gün Arjan tinde Türk izleri olduğunu kim biliyor olaf johansen Arjantinde yaptığı araştırma ve belgelen
dirme çalışmalarında Arjantin köylerinde Türk tipi beşiklere Türk motiflerine trasladığını biliyo9rmuydunuz kızıl derililerin
akrabalarımız olduğuınu biliyormuydunuz bunların Hepsini Atatürk  biliyordu Atatürk her konuşmasında 7000 bin yıllık medeniyet
diyordu olaf johansen 15 bin yıllık bir kültür ve medeniyet olduğunu binlerce meteryal binlerce  fotoğraf ve binlece belge
ile ortaya koymuştur İşte Türk budur Atatürk ün dediği gibi Türk yıldırım dır kasırgadır boradır sözü burdan geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder