17 Şubat 2017 Cuma

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:



KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:




Yüce Türk milleti Türkmilleti diyorum çünki Türküz bu karaçay sayfası avusturalya dan arjantin e polonya macaristan almanya
ya kadar karaçay Türklerinin severek takip ettiği gerçek bir Atatürkçü sayfadır sizlere sesleniyorum dünyanın nersinde iseniz
sayfamızı ekleyiniz Biz Attilla nın soyu yuz ve Türklüğü ihya edeceğiz Türk ekonomik birliği Türk  ortak pazarı fikrini ortaya
atan İsveçte yaşayan bir avuç karaçay Türkü ve macar Türkleri ile birlikte 16 yıl önce temeli,atıldı kafkaslardan Arjantin e
kadar ses getirdi Artık karaçaylar bu onur ve şerefi sizde paylaşın sizleri birlik olmaya çağırıyorum gün birlik olma günüdür
Rahmetli Büyük dedem karaçay hakanlarından  Alasgiray handır o da karaçayların birlik ve bera berlik içinde yaşamasını isterdi
sizlerden vatan için bayrak için Türklük için birleşmenizi istiyorum rahmetli büyük dedem karaçay hakanı alasgiray han Türklüğü
için vatanı için rus işkencesi altında can verdi şehadet mertebesine erdi şimdi onların aziz ruhları için birleşelim konu
vatan dır bayraktır millettir karaçay Türkünün nekadar kahraman vatanser olduğunu gösteme zamanıdır Tüm Türk kardeşlerim
tüm karaçay Türkleri bu sayfada toplanıyoruz kaçtane benimgibi gereçek karaçay var göreceğiz Allah hayırlara vesile kılsın

BLOGGER ARJANTİN TURAN PARTİSİ,KARAÇAY TÜRKLERİ,BAĞIMSIZLIK BENİM KARETRİMDİR,DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ,BLOGLARINDAN,FACEBOOKTAN KARAÇAY TÜRKLERİ DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ SAYFALARIMIZDAN TAKİP EDE BİLİRSİNİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder