18 Şubat 2017 Cumartesi

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ:



KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ:



Yüce Türk milleti Gözünüzün önüne Bir Orta Aya haritasını koyun 500.cü yıllar ve 600.cü yıllarda Türk göç yollarına bir
bakı verin Ben Norveçli Türkelog ve antrapolog Olaf Johansenden gördüm ve Türkler 500.cü yılların başı ve 600.cü yılların
sonua kadar göç etmişlerdir Avrupa da Batı hun imparatorluğu.Amerika daki Kızıl derililer bering boğazından geçerek Amerikaya
göçmüş köken olarak Orta Asyadan gittiği derin araştırmalar sonu ortaya çıkmıştır bugün inkaların kullandığı Azteklerin kullan
dığı simgeler ve bazı harfler Türk orhun anıtlarındaki kaya oyma yazılar ile aynı özellikleri taşımaktadır bugün isveç in
kuzeyinde bulunan mağra yazıtları tamamen Türk damga yazısıdır yani Türk kültürü 15 bin yıllık bir medeniyettir ve dünya ya
medeniyeti kültürü sunmuş bir millettir Arjantin bayrağında bulunan güneş te bir türk simgesidir arjantin insanını incelediğinizde
türklere has özellikler görürsünüz Norveçli Türkolog ve antropolog arjantinde yaptığı araştırmalarda Türk izleri bulmuştur
kendisine tasniflerde yardımdım ettim resimleri tasnif ettim ve onun ile birlikte çalıştım Tanrı günahlarını affetsin ruhu şad
olsun Macarların Tamamına yakını hun kökenli ve Attillanın soyundan  geldiğini söyledi yani Biz karaçay Türkleri macarlar ile
aynı soydanız ve dünyadaki bazı ırklar ile akrabalığımız olduğunu kitabında yazıyor ve belgeler ile ortaya koymuş ve belgelemiştir
600 milyon türk hepsi Türk ekonomik birliğini Türk birliği için mücadele veriyor ve bu birlik kurulacaktır Türkiye de facebook lar
engelleniyor sesimiz kısılmaya çalışılıyor bizde bir türk olara avazımız çıktığı kadar NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE diye feryad edeceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder