15 Şubat 2017 Çarşamba

DÜNYA TÜRKLERİ KONGRESİ STRATEJİK ARAŞTIRMA MERKEZİ



KARAÇAY KURULTAY DELEGELERİ ÇALIŞMA GURUBU:



Yüce Türk milleti Bizler Karaçay Türkleri olarak bu vatanı bu bayrağı ve milletimizi çok seviyoruz bizler yurt dışında
yaşarken karaçaylığımıza dayanarak Türklüğümüzü koruduk ve Bizler vatan kaybetmeyelim diye 16 yıldır mücadele veriyoruz
ben Türkiye de nekadar karaçay var bilmiyorum Akp yede de nekadarı oy veriyor onuda bilmiyoruz olabilir vere bilirler
zaten bu akp ye oy verenlerin nekadarı karaçaydır onu da bilmiyorum fakat isveç,te nekadar var diyorsanız biliyorum kanada
da nekadar var biliyorum Avusturalya da nekadar var biliyorum fakat Türkiye de benimgibi gerçek kaç karaçay var bilmiyorum
bizler siyaset yapmıyoruz bize katılan karaçaylı kardeşlerimizde siyaset yapmıyor bizler Atatürkçü Türkçü Turancı karaçaylarız
eğer bu siyasetse evet siyaset yapıyoruz ve Biz karaçaylar namusulu dürüst insanlarız bizler vatan deriz Atatürk deriz bayrak
deriz  vatan deriz biz buyuz ve dünya üzerindeki Tüm karaçay ım diyenleri Toparladık ve toplandık yurt dışında yaşayan karaçaylar
var güçleri ile çalışıyor ve ben bu karaçay sayfamdan yazmaya devam edeceğim ben karaçayım ve bir türküm ve siyaset yapıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder